travponnyn

Alla inlägg under februari 2017

Av Linn Malmström - 26 februari 2017 09:10

Hej igen!

I fredags var vi i Göteborg. Vi var på Horse show. Vi kollade på hoppning och games. På mässan köpte jag en väska,hästgodis och grimskaft. Vi åkte ca 10:00 och var framme ca 16:00. Vi åkte hem ca 21:30 och var hemma 02:30.

I torsdags och igår red jag Frosty på vallen i djupsnön men också där på en väg han tyckte det var väldigt kul!

Idag ska jag nog också rida honom men bara på lilla snöbanan på vägen liksom inte djupsnö idag!


Vi hörs!

Kram Linn!

Av Linn Malmström - 11 februari 2017 23:40

Hej!

Idag var vi inne till banan och körde med träningsgruppen. Vi körde intervaller i 3-minuters tempo. Det gick jätte jätte bra tyckte jag han kändes väldigt fin faktiskt! Här kommer en bild från hagen när vi kom hem den blev ju inte bästa kvalitén ;)

Nu är vi ännu mera taggade på denna säsong nu kör vi!

Mvh Linn

Av Linn Malmström - 10 februari 2017 22:27

Hej igen! Nu har jag varit borta ett tag men tänkte försöka nu!

Igår så tömkörde jag Frosty lite i paddocken och på åkern. Det gick relativt bra lite små bus bara.
Imorgon ska vi in till banan igen och köra med träningsgruppen. Var inne i lördags med min kompis och vi körde tillsammans men banans underlag då var inte så kul guppig och skitigt,men det hade varit provlopp. Men vi får hoppas den är bättre imorgon än i lördags ;).

Vi hörs imorgon!

Kram Linn ??

Presentation


Hej och välkomna till min blogg!

På denna blogg kan ni läsa om min och Frostys travresa! Hoppas ni följer med oss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards