travponnyn

Alla inlägg under juni 2017

Av Linn Malmström - 27 juni 2017 10:57

Hej!

Nu är jag hemma igen från lägret. Jag kom hem i torsdags. Jag hade det jättebra dock i måndags blev jag lite sjuk sen var jag lite sjuk hela lägret. I förrgår blev det värre. Men nu är det lite bättre igen. Så imorrn kanske vi åker in till banan och kör ett snabbjobb med Ferrarii.


Jag anmälde precis till Rommes dubbeltrav båda hästarna. Eller har inte anmält Frosty tills söndagen än men ska göra det.


Ha det bäst!


Linn

Av Linn Malmström - 18 juni 2017 23:42

Hej!

Nu är jag på läger med Ferrarii. Frosty kommer in på tisdag.

Vi får hoppas på fina dagar här på Sundbyholm.


Frosty startade i fredags, vi kom oplacerade men slog nytt autorekord som 18-åring WOW!

Dock när det går så fort tappar han kontrollen om bena. Så vi fick startförbud för oren trav och fick inte starta idag. Synd när det går så bra men men vi får komma tillbaka ännu bättre!


Ha det bäst!


Av Linn Malmström - 15 juni 2017 14:52

Tjoho idag fick ja sommarlov. Ska köra Ferrarii nu en sväng sen till kompisar. Imorrn bär det av till sundbyholms dubbeltrav!

Av Linn Malmström - 10 juni 2017 00:35

Hej!


Nu ligger jag här i min säng i vårt nya hus på gården.Känns rätt skönt att man kommer ha allt på samma ställe.


Frosty vilade igår fredag då han gick lite snabbare hemma i torsdags. Det blir banjobb inne på Sundbyholm idag lördag för Frosty.

Jag gick en liten promenad med Ferrarii idag.Imorgon tänkte jag köra lite motion med han hemma.


Vi Hörs!

Hade Bäst!

Av Linn Malmström - 7 juni 2017 22:53

Idag fick båda hästarna nya skor sen red jag Frosty i grusgroparna och på plan.

Av Linn Malmström - 4 juni 2017 23:39

Båda hästarna fick gå för vagn idag motion. Och Frosty fick gå lite backträning också.

Presentation


Hej och välkomna till min blogg!

På denna blogg kan ni läsa om min och Frostys travresa! Hoppas ni följer med oss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards