travponnyn

Alla inlägg den 12 november 2017

Av Linn Malmström - 12 november 2017 12:36

Igår kördes säsongens sista lopp en från Årjäng körde Ferrarii i ponnykampsloppet gick jättebra!

Jag och Frosty ledde defeleringen ihop med en annan häst och kusk också.


Nu är det dags att summera detta travår:

För min del har jag kört 20 starter med 1000 intjänat inte värst så mycket men ändå tycker jag detta år var ett bra år om man bort ser från alla diskningar.


Frostys sista säsong denna säsong och denna var nog bäst fast mycket diskningar som jag inte ens hade förra året.

Säsongen började med en andra plats på 2,36,4 g på Solvalla och avslutades på Romme med de riktiga tävlingarna med en tredje plats på 2,38. Mellan dessa har vi fått: 0,6,0,0,5,d,d,6,0,d,d,6,0,d,6,d,7,3 om jag gjort rätt nu.


Min och Ferrariis första säsong:

Inledde med en 5 plats på 04,3g.

och avslutades med en 7 eller 6 plats igår med Linnea i sulkyn fårn Årjäng på tiden ca 07.

Mellan dessa har vi fått: d,0




Sen har jag kört några träningstävlingar,seniorlopp och Km.


Nästa år blir det ju bara Ferrarii eftersom Frosty vid årsskiftet inte får springa mer.

Jag hoppas att jag och Ferrarii kan sänka hans rekord tillsammans och komma med i 5-årsmästerskapet nästa år. Men det ska nog gå med mer träning och lite utrustingsändringar ska väl det gå ;).


Ha det bra så hörs vi snart igen!


Linn

   



Presentation


Hej och välkomna till min blogg!

På denna blogg kan ni läsa om min och Frostys travresa! Hoppas ni följer med oss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards