travponnyn

Alla inlägg den 2 mars 2018

Av Linn Malmström - 2 mars 2018 22:13

Hej!


I natt var det lite jobbigt,behövde gå på toa osv magen var lite knas hade ont i den också men det löste sig. Vaknade av att jag behövde gå på toa sen gjorde jag det några gånger.


Frosty fick vila idag,mamma sa att de skulle komma eller ev komma en tjej och rida men hon kom inte. Men vi får se om jag och min kompis ska tolka med vagnen imorgon med honom. Annars får han göra något annat.


Ferrarii tömkörde jag. Han blev bra till slutet då gick det jättebra. Han ville först inte gå över bommarna,så då gick jag brevid han men han ville ändå inte så då stod vi stilla ett tag vid de sen flyttade oss fram sen gick vi över de. Sen när jag skulle flytta från en "bomserie" till en annan "bomserie" så stegra han. Han blev jättebra i slutet och lyssnade så det blev bra!


Vi hörs!

Linn    

Presentation


Hej och välkomna till min blogg!

På denna blogg kan ni läsa om min och Frostys travresa! Hoppas ni följer med oss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards