travponnyn

Alla inlägg den 7 mars 2018

Av Linn Malmström - 7 mars 2018 20:42

(Förlåt för sent inlägg.)
Hej igen!
Gör detta inlägg lite kortfattat.
Lördag:
Min kompis och hennes mamma hade utsläpp i stallet brevid oss så de skulle komma ner till oss sen. Men jag och mamma var där uppe för att fixa vatten i lösdriften.
Sen körde jag Frosty och min kompis tolka bakom vagnen. Gick bra. Sen sista varvet på vallen satt båda två i vagnen och så galopperade vi lite mer. Körde först runt fyrkanten sen typ 2 varv och en ?långsida? på vallen. Sen tror jag det kom en tjej och red Frosty.

Ferrarii skulle vi också köra tillsammans men för att få ihop allt gjorde jag det själv och min kompis gick upp till stallet brevid för att fixa med sitt så hon kunde följa med på kvällen och handla och hämta hennes saker för hon skulle sova hos mig. Jag körde han iallafall först upp till stallet brevid och lämnade min kompis sen vände jag tillbaks och körde 2 varv runt fyrkanten och på vägen upp till stallet brevid gick vi på vallen lite.

Söndag:
Jag och min vän körde Ferrarii 2 varv på vallen dock glömde jag bröstan. Han ville hoppa ur lite från den vägen bonden har plogat upp dock har de snöat på den nu men den är väl bättre än om man bara går ut på vallen. Men Feffe ville helst slippa hehe.
Sen på kvällen var jag på ridskolan i ridhuset med min kompis,min kompis häst och 2 andra människor.

Har gjort saker med de sen i helgen också men struntar i att skriva det ;)
Bilden på Frosty är sen i måndags.

(Detta inlägg kanske inteblev så kortfattat haha.)
Snart kommer jag igen!
Vi hörs!
Linn

Presentation


Hej och välkomna till min blogg!

På denna blogg kan ni läsa om min och Frostys travresa! Hoppas ni följer med oss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards